Morrn morrn traktor

God morgon mina goa läsare! :)
Haft en bra morgon än så länge?

Jag sitter och letar upp lite sponsorskap så vi kan ha lite roliga tävlingar tillsammans ;)
We will see about that!

This is me:


HaHa där var jag i grekland förra sommaren.
Jag åkte och hälsade på min mormor o morbror.
Dom bor i en liten liten by ca 300 invånare som heter Alepohori.
Det ligger i gränsen mellan grekland / bulgarien!

Stället är helt utanför tekniken´s gränser.

Ingen i byn har internet!
:S

Och typ det senaste mobilen är en kille som har och det är nokia med färgskärm!
:D

Helt sjoukt men ändå ett underbart ställe om man vill koppla av och bara njuta och gå på barer och pubar på kvällarna, för det kryllar det av där nere ;)

Nu ska jag gå ner och träna, jag ska försöka träna rätt och riktigt inom bröstområdet.
Det är där det sitter lite kvar och. Gör man det rätt och riktigt så går det fort att träna bort det.
Gör man det fel så händer knappt någonting!

Have a Happy day! Always!

                                                     *Vilka länder har du besökt?*


Kommentarer
Postat av: therese

Härligt med massor av nya besökare du =)



Jag har varit på Cypern, Teneriffa, Turkiet, New York och London =)



Nu jävlar får vi hoppas på att jag går ner något den här veckan, skulle vara sååå skönt!

2009-12-08 @ 11:03:40
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: NATHALIE HJÄRTA FREDRIK

Jag har namnsdag imorgon :) Mitt andra namn är anna :)

2009-12-08 @ 14:10:36
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Aha, ja jag tror också jorden kommer försvinna någon gång. Bra teori du hade där faktiskt och ja, det är bra att man tror på något. Själv tror jag typ att vi kommer sugas in i något stort svart hål och bara försvinna, typ ^^ Någon gång kommer jorden gå under, så är det. Men jag tror inte det är förrens jag har typ dött :P

2009-12-08 @ 18:38:42
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0