Nästa utmaning kommer strax!

Hej igen alla läsare! 

Ser att det är en del läsare fortfarande som aktivt går in på bloggen
även fast den inte är så aktiv och det är alltid kul och hoppas att folk
får inspiration från min blogg och kan försöka se framåt och se resultat.
Skulle jag säga för 2 år sedan att jag skulle gå ner så mycket så skulle jag
inte tro på mina egna ord. men ALLT går med rätt vilja och tankarna på den 
positiva sidan. Det är A och O att känna att man är på rätt spår och inte ge upp.

Och har man inte orken uppe hela vägen fram kan man alltid försöka
få lite mera motivation och push med tex ett Viktminskningsprogram




Min förra utmaningen:
Gå ner från ca 86 kg till ca 65 kg. -----> CHECK! ;)

NÄSTA UTMANING:
Försök till att få synliga magmuskler och en fit kropp.
Följ den här resan från start :)


Lycka till med din Viktnedgång :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0