Im still alive !!!!!!!!!!!! :) tips och tricks

Mode på nätet i storlekar från 42 och uppåt!


God Dag Alla Bloggläsare där ute :)
Även om jag inte har en aktiv blogg så ser jag att det är ett flertal som kollar in min blogg dagligen ändå :)

Jag tänkte Skriva några ord nu sådär ca ett ett år efter slutresultatet.

Jag har sporrat ett antal läsare där ute att börja träna och att det faktiskt GÅR att gå ner i vikt om man ger sig fan på att klara av det. Allt handlar om hur mycket pshykiskt man tål innan man ger upp och blir en lätt fiende för sockerbomberna.

Hoppas att ni som fått pushningar från mig/min blogg fortsatt och klara er och nått era mål :)



Nåväl,

Efter några månader i slutet av min bloggperiod så fortsatte jag att automatiskt går ner i vikt eftersom kroppen fortfarande var i en förbränningsfas, och hamnade nästan nere på 55KG!! :o Då började jag väga lite föööör lite för min längd och ålder.

Såhär såg det ungefär ut:






INTE OK tyckte dom flesta, men av vanan att vara tjock insåg jag inte det här utan jag själv ansåg mig fortfarande som tjock *blind för sanningen i guess*
Men så hände det att ju smalare jag blev ju mer SJUK vart jag.
Mitt immunförsvar låg i botten och jag va sjuk nästintill två gånger i månaden.
Jag kunde plocka på mig alla möjliga bakterier, Snuvig hostig yrsel osv..

Så till slut var jag tvungen att försöka äta lite mera och träna lite mindre.

Slutet gott, allting gott.
Så i skrivande stund har jag lyckats gå upp igen till runt 60 kg.
Nu gäller det bara att få igång träningen igen så man inte går upp allt för mycket.
Kom ihåg, det RÄCKER med 20 min per dag, bara du får upp kroppen i förbränningsfasen så kroppen får arbeta på ett naturligt sätt att bränna kalorier.

OCH ÄT VAD DU VILL, bara du äter i mindre portioner.
ska du äta pizza, köp barnpizza.
ska du äta på mcdonalds, ät hamburgaren och ta en juice till istället för cola/fanta/sprite.

Lev livet som vanligt förutom att äta en bit mat mindre så du inte är sprängmätt och träna minst 20 min HELST varje dag, men varannan går också givetvis bra, vare sig det är ut och jobba eller köra zumba eller dylikt.

Jag anser inte att du behöver köra med larviga pulverdieter eftersom magen måste ju jobba med att förbränna tuggat mat också, annars ligger magen i ett viloläge och väntar ihärdigt på något som den kan smälta. 
Ska DU få träna så ska även din MAGE få träna, rätt ska vara rätt ;)

Och sista tipset, Ge aldrig upp.
Visa för dig själv att det GÅR att genomföra din plan.
Ingen plan är overklig att genomföra!




Så här ser jag väl ut i dagsläget =)
Grekland sommarn 2011

grekland sommarn 2011

Jag och min brorsdotter ska föreställa tigrar, visst är vi läskiga? ;)

Min Nya tatuering, så när ni ser den tatueringen på stan så vet ni att det är Niklasvikt.blogg som går där ;)

Jag återkommer med mera tips och tricks och eventuellt bilder om jag finner några.

Må gott och lev sunt mina medmänniskor :)
// Niklasvikt.blogg.se

Kommentarer
Postat av: therese

Ser bra ut Niklas! =) Hoppas allt är bra med dig!

2012-01-19 @ 07:41:11
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0