LEE byxor och träningskläder ;)

kvällens kanske sista :P nä men när jag kommer hem ska jag lägga ut bilder på det jag hittade på lager 157 som jag åkte till idag.

Oj oj nu börjar besökarna blir fler än jag trodde det kunde bli ;)
Igår hade jag 314 st unika besökare och därför lite svårhunnet att svara på alla kommentarer.
jag ber hemskt mycket om ursäkt för det. 
Jag försöker svara på så många kommentarer jag hinner.

Oj oj, veckans bloggtävling börjar på att röra sig.
rösterna vräker in ;)

Som sagt, det här var ett mellaninlägg. när jag väl kommer hem så kommer kvällens sista inlägg och det kommer innehålla allt från viktinformation till träningsinfo och bilder på kläderna jag köpte ;)
Vi skrivs snart igen ;)


Kommentarer
Postat av: ada

fin blogg :) haft en bra dag?

2009-09-02 @ 22:06:30
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejsan!

Jag beundrar verkligen din styrka och ork. Jag vill också gå ner i vikt, från att gå 34 - 40 på 3 år mår jag dåligt över och önskar jag kunde få den hjälp som du har. Jag äter inte alls mkt skräpmat eller godis men vill ändå kunna ta en bit godis på löragen men ändå vara hälsosam. Så jag tackar om du kunde ge mig tips på hur jag kan förändra mig.

// Jennie

2009-09-02 @ 22:09:41
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: b & v

sv: jo vi ska försöka så gott vi kan ;)



Jo det var jättekul faktiskt tycker vi, och lite speciellt känns det ju att va på tv :)

2009-09-02 @ 22:45:01
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0