SöndagsBilder ;)













God Kväll.

Jag har nu blivit bättre.
Jag är nu tillfrisknad ifrån min sjukdom. Jag hade ett virus som förstörde för mig.
Hade feber från i söndags kväll. Inte roligt, inte roligt, men nu är den över och arbetet kallar imorrn.

Ja, eftersom det är söndag så lägger jag ut lite Dagsfärska bilder.
Tack vare sjukdommen så gick jag ner från ca 65 kg Till 63.2 Kg Som jag är på bilderna.
MEN som ni ser så har inte skinnet riktigt hänt med i viktnergången.

Den där biten är den svåraste att få bort, visserligen gå är ju skinnet elastiskt och kommer tillslut att krympa ihop.
Men med lite magträningsövningar så hjälper ju man skinnet lite på traven och gör processen snabbare.

Ni får ha en underbar trevlig vecka så hörs och skrivs vi nog senare under veckan.
Är det något posé ni vill se?
Haha, isåfall kommentera vilken ställning så försöker jag fixa det :P
kommentera även om ni vill ha med kläder på bilden och vilja! Haha :P


Kommentarer
Postat av: therese

shiet du har verkligen blivit smal!

2009-10-27 @ 19:15:51
URL: http://slutavarafet.bloggse
Postat av: Ness

OMG, gu va du har blivit smal!

bra kämpat! :)

Själv gick jag ner jätte mkt, men sedan blev jag sjuk jätte länge också har mina 2 närmaste kompisar gått bort så nu har man gått upp dom dära kilorna igen..

2009-11-10 @ 00:36:11
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Astrid

snygg tattooo :)<3

2009-11-22 @ 11:28:57
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0