hur gör djur?

god morgoin på er alla söta bloggläsare haha :P
Litemorgonhumör är du alltid bra att ha ;)

Jahapp, ska åka iväg till en liten byhåla och hälsa på min bror och hans familj.

Har även köpt ett nytt lamphus till min volvo som jag ska byta i hans garage.

Angående min vikt så är den just nu fortfarande mellan 62-63 Kg.
Nu har jag även införskaffat mig en leg trainer :)
den tar hårt på insidan av låren och nästan hela benpartiet.

Jag ska börja ta igen förlorade dagar, eftersom, ja okey jag kanske inte är "tjock" nu men jag har kvar för mycket extra skinn som ser fläskigt ut.

Måste verkligen försöka träna bort det.


Under tiden jag inte skrivit här har jag arbetat på mekonomen i strängnäs.
men nu under !juletider! fick du ner i deltid..

Så därför ska jag försöka satsa lite på er igen ;)

See you Sooon ♥

Kommentarer
Postat av: therese

Härligt att du bloggar igen!

2009-11-21 @ 10:37:22
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: jennifer

Svar; Jo det är bra, självdå?:P

2009-11-22 @ 13:52:18
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0