Hej hej hemskt mycket hej

God morgon! :)

Jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall ni trodde att jag hade dött i Svininfluensan eller nått. :P
Men så är inte fallet.

Jag överlevde det "hemska" viruset.
Igentligen är det bra att jag klarade mig så pass väl trots allt.

För det första så hade jag ju inte bara en utan TVÅ influensor på SAMMA GÅNG! :(
Och det andra, jag har ju gått ner i vikt så mycket så samtidigt så har mitt imunförsvar försvunnit med viktnergången.
Så Tack vem nu än som önskade att jag skulle finnas kvar på denna jord ;)

Jag har verkligen inte uppdaterat på länge i min blogg, för att jag har inte haft samma behov att skriva av mig nu när jag jobbar som förut när jag var arbetslös.

Men jag ska försöka ändra på det nu!

Jag ska försöka skriva lite mer info om vad som hänt och vad jag gjort under tiden jag inte skrivit i bloggen.
Så vi skrivs snart igen förhoppningsvis.

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0