Tävling på gång nu.. :)

TÄVLINGEN:

Du kan vinna: thaisoppa från Allevo.


Hur tävlar jag?
Du skickar ett sms med din mobiltelefon.

Tävlingsfrågan:
Hur många Kilogram tror du att jag kommer att ha gått ner tills Söndag den 19 Juli? Dvs 5 Dagar.
Självklart Räknar jag från Dagens Resultat.

Skicka ett sms med texten: SVARET + ditt svar till 72550.
(Smskostnad 5 kr + operatörens eventuella avgifter)

Den som kommer närmast den korrekta vikten på Söndag morgon kommer att vinna första priset.
Den som kommer näst närmast vinner andra pris.
Du kan vara med och tävla ända Fram till Fredag Kväll.

Missa inte den här tävlingen nu, och ser jag att det är Intressant för flera personer kommer jag senare att lägga upp fler saker som kan tävlas bort. ;)

Vinnaren kommer att skrivas upp i ett eget inlägg och även få vara med på mina länkontakter i 7 Dagar.

Beskrivning:

thaisoppa med mycket lågt kaloriinnehåll för viktkontroll.
Med alla vitaminer och mineraler som behövs för en måltid.

Tillverkare: Allevo
Namn på smaken: Thaisoppa

Kick Start Thai soup innehåller endast 100 kcal/portion


Vinnartabellen ser ut såhär:

1a:    plats: 3 st påsar + Länk på min blogg i 7 Dagar
2a:    plats: 2 st påsar
3:de: plats: 1 st påse

Självklart tillkommer inte fler avgifter såsom frakt och dylikt utan det är endast sms kostnaden som du betalar för.
Resten står jag för. 

Lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0