Slödagar så det heter duga.

Japp så är det.

Dagens vikt var: 72,0.
Inte alls bra men det förstår jag, varken maten har varit i balans, och inte jag heller för den delen.
Kunde inte somna, gick upp satte mig framför tv och tittade på en film och hoppades att jag skulle somna.
Men inte det heller, la mig i sängen igen och försökte somna. Jag somnade vid 6 tiden på morgonen och sedan vid 9 så ringde min bror och väckte mig.


Däremot ser jag på vågen nu på kvällen att det kommer bli en neråtvikt imorgon.
Jag måste ut och jogga imorrn, *smiskar till mig själv*

MAT:
Frukost: En morotsmacka med mjukost och skinka.
Lunch:  Makaroner och grillad korv. (inte stekt i pannan) utan grillad med en elgrill på balkongen :o) Gott var det.
Kvällsmål: Kyckling med ris

TRÄNING: Styrketränng i en timme.


Hoppas på bra väder imorgon så joggingen blir av.
Nu ska jag försöka gå och  lägga mig :) Hoppas på en god natt. ;)
god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0