jaha, Så kan det gå.

hehe. Det var på tiden att det skulle komma en uppförsdag.
Dock är jag fortfarande väldigt nöjd då jag fortfarande ser 72 klassen..

Dagens vikt var 72,2 Kg.

en uppgång från igår med 200 Gram.

Men det är bara bra. annars skulle ju nånting vara riktigt fel om man "bara" föll neråt..
Mitt diagram för sista veckan är i princip en neråtgående trend som inte verkade vilja sluta..
Nu vet jag inte om ni vill se fler nya diagram.
Ni får gärna skriva en kommentar så jag vet ungefär om någon äns vill se hur dom nyaste diagrammen ser.
Så, Lägg en kommentar om du vill att jag ska fortsätta att lägga ut nya diagram eller inte..
Du bestämmer ;)

Och Du, Snart kommer jag nog ha en tävling..
Missa inte den. ;)


MAT:samma frukost som förut
lunch ?
kvällsmat ?

TRÄNING: fortarande ingen träning.jag har tagit en vilopaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0