internet trassel :( Upp 10mbit / Ner 0,36Kbit

Gårdagens vikt var: 70,4
Dagens vikt var: 70,4


Under gårdagen då jag inte skrev något i bloggen så hände det inte så särskilt mycket.
Jo, vi var på sundbyholm´s badplats och grilla hamburgare på kvällskvisten. Gott var det :)

Och även Internet har gått saktare och saktare,
Och sen igår så såg jag att min uppladdning var 9.79 Mbit, Helt okey..MEN nerladdningen låg på 0,36 KILOBIT.. 
Det är inte klokt, jag kunde knappt logga in på bloggen och inte heller skicka mail.
Ingenting. Det är ett router fel såklart, då wifi internet fungerar fortfarande utmärkt om man sitter på nintendo wii..
Det är just kopplingen mellan min dator och routern som är seg.

Är det någon MER som har fått samma problem som jag och vet någon varför det vart såhär helt plötsligt?

Just nu hittade jag ett mobilt telia bredband som jag sitter på i skrivande stund.
Jag måste ju uppdatera läget för mina kära läsare ;)

Idag iallafall så vart det inget speciellt, fick bli en handelsdag idag.
åkte runt från ica maxi till öb och vidare till elgiganten och willy´s och handlade mat plus att jag försökte få tag på en golvfläkt men alla var sålda..
Fanns endast små bordsfläkar kvar.. Grr..

däremot så kommer det nog bli ett rekord imorgon (riktigt glad för det)
Då jag nu på kvällen vägde mig nyss och det var 70,5 Så det kommer bli mindre än 70 kanske! :)
Och titta dagen mat får du se HÖR OCH HÄPNA! :)
Vi får se imorgon hur det blir.

Tack för alla era kommentarer.
Dom värmer mycket!

Mat:
Frukost: ingen vaknade runt 10:00 idag och lunchen fick bli frukosten. haha
Lunch: köpt typ billyspizza 2 st sådana och en vit smörgås ;)
Kvällsmat: Hemmagjord pizza. Smuskigt gott!


Träning: 2.5 km jogging med två kilo vikter på vardera arm.
jobbigt var det eftersom det var ett tag sen jag var ute o sprang. :P

Vi Skrivs imorrn. än så länge så får jag använda 3Gmodemet :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

tycker det är skönt att srpinga, det kan räcka med 20 per dag, sen blir det lättare efter nån månad och då kan man springa mer och då känns det bara lätt att springa:) så fortsätt så!

2009-08-01 @ 08:45:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: samira

lycka till!

2009-08-01 @ 17:47:28
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Hej! Vad duktig du är! :) Kämpa på, snart har du nått ditt mål!

Själv gjorde jag en sockeravvänjning på 2 veckor för ett par veckor sedan. Det va inte mycket man fick äta kan jag tala om, inte ens frukt. Men jag klarade det!! Så himla stolt! Det kommer du också vara snart, det känner jag på mig!

Lycka till!

2009-08-01 @ 18:57:43
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: oj menade 20 min, 20 km skulle vara lite att ta i:P

2009-08-01 @ 20:22:02
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0