Det är HELT sjukt! Rekord igen!?

Viktrekord igen!!
Fjärde dagen i rad!?! Det är otroligt.
Aldrig har det varit fyra dagar i streck nedgång.

Nu förstår jag ärligt ingenting.

Dagens viktrekord är 72,5 kg
72 kg´s nivån.. NAAJS :o)

Och ändå vart det en feting glass med grädde och kinapuffar på igår,jaja som sagt, fattar ingenting.
Yttligare 700 gram nerråt i rätt riktning.

Jag har nog mycket att tacka min blogg och mina kära läsare eftersom bloggen i sig ger mig mer energi att fortsätta :)


MAT: 
Frukost vart som igår. Fruktyogurt i en skål med en halv banan (skivad) + cornflakes
Lunch: stekt potatis med köttbullar
Kvällsmat: Risonegratäng. (sen igår ikväll)

TRÄNING:
Idag vart det inte så mycket till träning med det blev 2,5 km springandes med 2 kg på vardera hand.
När man joggar med vikter så tränar man mycket bröstmusklerna så det känns som om man styrketränar på en å samma gång.

God natt allesammens.


Kommentarer
Postat av: therese

Haha, slagstaglass. Jag har hört talas om det där hmm..

Jo, men jag räknar faktiskt inte kalorier så jag bara äter. haha. men åt sallad till lunch och grillat till middag så ska nog inte vara någon fara. Bara för att jag åt godis som jag fick dåligt samvete. GAH



Tack =)

2009-07-05 @ 19:13:44
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0