ÅHHH! Snacka om galet... Jaha sista fina sommardagen eller?

Dagen VIKTREKORD är: 71,0 Kg!
Hela 700 Gram ner från igår. !!

Det är nog tack vare träningen igår som gjorde susen.
Idag har det varit en skön lördag på vilsta camping. bara låg där och sola och hade det allmänt trevligt.
Men inte bara ligga och sola så klart. som jag skrivit under Träning så joggade jag också såklart ;)
Nu ska jag in i duschen..

Nu är de kvälle :)
Det blev inte mer träning än sådär för dagens lopp, vi får se om det blir mer träning imorgon, fast värre blir nog värdet enligt tv vädret. :( Hoppas dom har fel, hehe.

MAT: 
Frukost: morotsmacka med mjukost, ost och skinka 
Lunch: Thai mat, Ris, Biff och Wokade grönsaker! Smaskens.
Kvällsmat: Vart det ingen, Jo en bulle eller två :P Det kändes som lunchen fick hålla i sig ett bra tag,Gott var de iallafall.

TRÄNING: Imorse vart det jogging på spåret. 2.5 km.
Det känns som att 2.km spåret räcker gott och väl för mig, att jogga 5 km spår är jobbigt, hehe :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Har du ändrat kost nu när du går ner?

Eller är det träningen som gör susen?

2009-07-18 @ 16:56:37
URL: http://ozzysmor.blogspot.com/
Postat av: Suzan

Tänkte bara peppa dig och önska dig lycka till! Bra jobbat!

2009-07-18 @ 17:57:39
URL: http://ettdussinpannor.blogspot.com/
Postat av: A.

Hur kan du gå ned när du äter mat med kalori rik mat? :) själv vill jag gå ned 6kg men , då måste jag äta kokade grönsaker som morrot och broccoli, kyckling. Inget får vara fettigt .. Jag är ifal glad att någon lyckas ! :) man känners sig alltid stolt och nöjd när man är på väg till sitt mål ! :) .. Hoppas att du stannar kvar i den vikt du går ned.

2009-07-19 @ 01:31:18
URL: http://zauvijektvoja.blogg.se/
Postat av: Mea

ja, thessaloniki är hur fint som helst!! Och Pindos Bergen, någon gång skall jag ha ett litet hus där att sitta och dricka kaffe i!!



och lycka till med viktminskandet, är själv påväg neråt igen :) peppande att läsa om någon annan

2009-07-19 @ 01:46:14
URL: http://meeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0