Åhh. Nu är jag under 72! Wohooo!

Sådär ja, Idag så passerade jag under 72 strecket! Känns Riktigt bra, alltså
Dagens vikt var: 71,9 Kg.. Yaaaay!

Träning har jag missat litegranna men ändå så går det neråt än så länge.
Jag måste ha minskat på maten eller liknande utan att jag äns märkt det själv.
Annars finns det ingen logisk förklaring.
Men skönt känns det iallafall.
Snart måste jag börja med att springa/jogga igen. Känns väldigt slött just nu.



MAT:
Frukost: 1 st macka med ost och skinka o smör såklart.
Lunch: pasta med stekt falukorv
Kvällsmat: Inte ätit Ännu.

TRÄNING: cyklade ca 15 Km Ska försöka cykla lite längre nästa gång jag cyklar. Det kändes lite väl lätt att cykla till skillnad från att jogga/springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0