Viktrekord igen niklasvikt aktie har trendbrott neråt :)

God morsning guys :)

Dagens vikt var 69,2  jag hade en stödnivå på ca 70,0 Kg. (ni som kan aktier förstår stöd och motstånd)
Och precis som aktier så gick jag under min stödnivå och då rasar niklasvikt "aktien" från 70 till 69,2

Jag stog still i rätt så många dagar runt 70, det magiska talet och nu går det lättare ner..
Vem vet, imorgon kanske man redan är på 68 talet :)

Skrivs senare under dagen då jag kanske hittar fler roliga kort :)
Ha en underbar torsdag så länge...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Mjaaa.. varier lite med smaken.

Rår helt på hur stora jordgubbsbitarna är såattsäga och det varierar lite från chokladkaka till chokladkaka.. tycker jag iallafall :O:D

2009-08-06 @ 19:39:51
URL: http://decembermirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0