morgonen´s inlägg.

Dagens vikt var: 69,8 Kg.

Sådär, Nu är greklands vikten jag la på mig borta! :o)
Det känns riktigt bra.

Tack så hemskt mycket för alla kommentarer.
Det tar ett tag att smälta det, men jag tror nog att det blir Nr2 lite blandat med Nr1.
Det var många som skrev nr2 och nr1 så jag tror nog det blir så.

Vi får se hur exakt jag kommer göra.
Jag fick mycket tips iallafall och det är jag glad över
Vi skrivs senare under dagen och då har jag väl bestämt mig hur jag gör tror jag hehe :)

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

så.. nu kan du hitta svaren från frågorna i min blogg pluss intervju på en artist plus en liten tävling

2009-08-20 @ 20:11:46
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0