god natt på er då.

Jaha. idag vart det tyvärr ingen träning överhuvudtaget!
Det måste jag verkligen ta igen imorgon.

Ska försöka bli en riktigt fin träningsdag imorrn.
Hoppas det löser sig da :)

Jag är riktigt trött och det kommer tyvärr inga fler ord ur varken munnen eller hjärnan just nu.
så vi får skrivas mer imorgon.

svarar på kommentarer imorgon.
För trött för det nu :P
Klart slut.

Mat:
Frukost: 1 st sub smörgås mjukost och skinka.
lunch: korv med bröd två st
mellanmål: Två jonagold äpplen. :)
Kvällsmat: Lasange

Träning: Ingen.

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

rätt svar kan du hitta i bloggen men du hade inte rätt..



Men missa inte min nya tävling där du kan vinna en signad linne från en artist

2009-08-21 @ 01:51:09
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Emma

förlåt att jag inte har kunnat hjälpa dig med att rösta =( har haft massor av problem som gjort att jag ej orkat suttit vid datorn och så har internet varit konstigt.



puss

2009-08-21 @ 17:42:49
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0