Back in business :)

Dagens vikt: 70,2 Kg

Så där.

Tänkte ju ta en 5km promenad med bror min men sen så vart det inte så för i skogen så kryllade det av myggor.
Så vi fick springa 2.5 km för när man springer så försvinner myggorna och nu är jag hemma igen.

Min bror ska resa till Grekland imorgon.
Usch så avensjuk man kan vara då :P
35 - 40 Grader :P ca 29 grader i havet.

Ha de bra till imorrn gubbar ;)


MAT:
Frukost: Ris och korvstroganoff (13:00)
Lunch: ca 16:00 två korv med bröd
Kvällsmat: slagsta glass haha om man kan kalla det mat :P 20:00 (mättande glass så det hette duga) fortfarande mätt efter den..


TRÄNING: Ja som jag skrev ovan 2,5 Km snabb jogging.


Kommentarer
Postat av: samira

varsågod! Duktigt kämpat måste jag säga.

2009-08-02 @ 23:09:30
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: samira

vad har antal reklamannonser att göra med hur trovärdigt det är...?

2009-08-02 @ 23:52:01
URL: http://samajra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0