Rådfråga :)

Hej hej hej hej hej hallåååååå bloggen =)

Om någon av er vill ha hjälp, motivation eller frågor om nått eller bara prata ut man du skicka ett mail till dig direkt på [email protected] så försöker jag svara på din fråga så bra jag bara kan :)

Må vikten vara med er och tänk än en gång på att verkligen dra ner lite på maten, men sluta för guds skull inte att äta riktigt mat.

Magen mår bättre av att äta RIKTIG MAT! Inte bara pulverdrycker!

Kom igen, klarade Jag Niklas, en simpel kille från Eskilstuna det så kan även DU göra det! :D
Håll formen för beach 2012!


Kommentarer
Postat av: Elins viktblogg

Verkligen bra jobbat ;) men jag håller inte med dig där med pulverdrycken ;P Jag har gått ned 20 kg med hjälp av det och hållit vikten i över 1,5 år nu ;P

2012-02-14 @ 18:18:55
URL: http://hejaelin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0