Jag lever fortfarande ^^

Hej mina kära bloggläsare.
Jag tänkte sticka in med ett inlägg och berätta att jag lever än idag.

När jag slutade min blogg så låg min vikt runt ca 65 kg.
MEN efter det så sjönk mina kg ytterligare ner.

Så i skrivande stund håller jag en stabil vikt på 57-59 Kg.

Innan jag skulle börja detta projekt så trodde jag aldrig att efter ett år gå från 83,5 kg till ca 58 kg.
Allt går, bara man ger sig fan på att klara det!

Under kvällen kan jag även lägga ut lite bilder på hur jag ser ut i skrivande stund.
"Lite" smalare än ni såg mig sist ;)

Tack för att ni följde min nergångsresa, De va inte lätt alla gånger men det gick verkligen!
Ni som försöker gå ner men inte lyckas, FÖRSÖK SÖK MOTIVATION!

Motivation, motivation motivation är nyckeln till framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0