lördagskväll!

Hallojsan!

Hur är det med er nu för tiden? hehe.
som ni märker så har jag inte haft tid eller ork att uppdatera så ofta, men jag varnade nog er om det tidigare också hehe :P

Men vikten fortsätter att gå neråt iallafall.
Däremot så väger jag mig inte längre varje morgon, eftersom jag inte kommer ihåg att göra det nu när jag arbetar.
Men idag MITT på dagen vägde jag 66.5 Kg.. 500 Gram under mitt viktmål..

Liksom HALLÅ. undrar hur länge det här kommer fortsätta??
Jag har inte vart ute och tränat nu på över 1 vecka, MEN,
Jag har en bra förklaring på det.

Eftersom jag nu arbetar på ett plocklager så får vi riktigt bra med motion via jobbet.
För ett tag sen så använde dom stegräknare en dag för att se på ett ungefär hur långt man brukar gå en vanlig arbetsdag, och svaret vart runt 1,3 -1,6 MIL per dag!
Helt fantastiskt mycket igentligen, visst är det småstopp lite hela tiden när man plockar upp grejer och sen fortsätter och traska :) Men riktigt kul är det på jobbet iallafall :D

Jag ska snart lägga ut en annons om parlino kort till halva priset!
påtankade med 199 kr och du får köpa dom för 99 kr!
Se nästa blogginlägg ;)

Skrivs och hörs.

Kommentarer
Postat av: Sanna [Om livet, träning och kärleken]

DU, de ska du absolut vara tycker jag!

Bra jobbat, helt otroligt vilken skillnad.. :P



Nää tyvärr inte, men kan lägga ut en länk på min blogg om du vill :P

Kram

2009-09-20 @ 19:12:16
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Marija

Alltså jag måste bara säga igen; DU ÄR SÅ GRYMT JÄVLA DUKTIG :D Dina resultat får mig verkligen att känna motivation för att kämpa med min övervikt, när jag känner att jag inte orkar mer och bara vill lägga ner så går jag in och kollar din bilder så får jag en sån kick för att fortsätta :)



Fortsätt kämpa för att nå dina mål (om du inte redan gjort det) Du är grym och tack för en bra blogg (:

Kram Marija

2009-09-22 @ 20:54:11
Postat av: PSN Code generator

whaaaaaaaaaaaaaat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0