Inte så mycket till träning :(

morsning bloggmänniskor :)

Idag vart det tyvärr inte så mycket till träning :(
Får ta igen det imorgon, HÅRT också ;)
Jag kände nog när jag såg 67,3 kg idag så är det inte så långt kvar till målet.
Så jag tog tag i jobbsökeri idag istället.

Men imorgon på morgonen så blir det ut o träna!
det lovar jag..

Tack för alla röster i min veckans bloggtävling än så länge.
Bra jobbat!

Får se hur vikten ser ut tills imorrn då jag inte tränat något idag.
God natt på eder alla ;)


MAT
Frukost: 2 mackor med leverpastej och skinka.
lunch: spagetti med ost och bacon sås, Det sista som fanns kvar.
kvällsmat: lasange

TRÄNING: NOPE, Njet Nada.

Kommentarer
Postat av: MissMessyHead

Vad duktig du är som har gått ned så mkt!

2009-09-10 @ 00:04:58
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/
Postat av: victoria

jag va tooo late ! ;P

2009-09-10 @ 09:25:30
URL: http://cpsnutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0