Vilket tråkigt sommarväder?

Dagens vikt var: 71,4 Kg.

Idag har jag inte så mycket att skriva in just nu.
Vaknat för dagen, men inte hunnit med så mycket än.

Som sagt, snart ska jag försöka lägga upp lite bilder så ni får se skillnaden.
Jag själv ser inte så stor skillnad medans min vänner och släkt tycker visst att min viktnergång syns.
Men jag ska försöka att lägga upp dom så snart som möjligt.

MAT:

Frukost: två rostade morotsmackor med mjukost och skinka 1 glas yogurt. 
Lunch: ris med kycklinggryta.
Kvällsmat: grillade Hemmagjorda hamburare.

TRÄNING: joggade 2.5 km i snabbt tempo. och även cyklade i 2.5 km.
och sedan rev jag hyller och småväggar, höll på i två timmar och vart riktigt svettig av det.

Fin träningsdag :)

Kommentarer
Postat av: Madde ( Jonnas syster )

Måste bara säga att jag är riktigt imponerad av dig!!!

Önskar att jag oxå kunde ha sån pli på mig själv..:(



Lycka till med ditt mål!!



Kram Madde

2009-07-23 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0