vad gör man nu då? och varför???

Vad tror DU?
Vart lite små nere av att jag såg vikten på 71,3 KG idag. till skillnad från igår på 70,5 Kg.

Jag vet dock inte varför då det knappt var någon skillnad på matvägen från igår ovh övriga dagar.
Träningen igår vart förstås mycket muskelträning med bänkpress,vikter osv.
Men min fråga är hur fort går det igentligen att skaffa sig muskler som väger?

Det kan ju självklart bara vara en tillfällig uppgående viktkurva men jag vet inte :( 

Jag kan inte tänka mig att bara för att jag styrketränade igår så har det gått upp idag vikt i muskler idag eller?
är det någon som vet ungefär hur länge det dröjer innan muskler tillverkas?

Kommentera då de här inlägget om du kan hjälpa mig med min fråga.
Tack på förhand ;)
Snälla snälla. Hjälp mig!

MAT
Frukost: missade frukost tyvärr :( jag vaknade lite för sent.
Lunch: sista kinamaten som fanns kvar i lådan. Det vart en rätt så stor och mättande portion.
Kvällsmat: två mackor med ost skinka och ett glas oboy :)

TRÄNING: Ingen träning idag.

Kommentarer
Postat av: laila

Hårtips på bloggen! hoppas att du gillar det :) puss

2009-07-20 @ 12:58:54
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: laila♥

Tips ute! Hoppas att du gillar dom :D puss! ♥

2009-07-20 @ 19:04:23
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Birgitta Höglund

Hej. Är ute och surfar runt lite på LCHF-bloggar, har nyss börjat skriva själv. Tiden har inte riktigt räckt till för att kolla Er andra ;)

Såg att Du funderade över din plötsliga viktuppgång. En förklaring kan vara att det är Nymåne på gång. Jag samlar på mig mer vätska i kroppen vid både nymåne och fullmåne har jag märkt. Det är väl nåt med ebb och flodeffekten, kan jag tro. Vi består ju till 70%-nånting av vatten, så då är det ju inte konstigt om vi påverkas av månen.



Prova också nåt annat än o'boy och mackor till kvällsmat, så går det nog lättare. Här får Du en länk till en bättre choklad ur LCHF-synpunkt:



http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/2009/06/14/kvallschoklad-med-vispgradde/



Lycka till med Din fortsatta viktnedgång.

Glada hälsningar/ Birgitta

2009-07-21 @ 09:27:55
URL: http://birgittahoglundsmat.wordpress.com/
Postat av: Annica ( Kilokampen )

Hej Niklas! Tänkte på precis samma svar som Birgitta. Skippa mackor och O´boy. Som sagt...gå in på hennes sida och börja ät den maten istället så ska du se att det blir fart. Mycket bra info finns också hos Anna Hallén där du har varit inne tidigare och kollat. Sen äter du för sällan. Inte mer än högst fyra timmar emellan. Fett förbränner fett....så är det. Hoppa över till våran kost....vi ska stötta dig!

2009-07-21 @ 10:37:41
URL: http://www.blogg.passagen.se/kilokampen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0