Neråt iallafall utan jobbigare moment.

Hej hallå bloggen :)
Dagens vikt var: 71,2 Kg

800 gram neråt från igår.
Nu börjar det kännas bra igen.
Det var nog en neråtsvacka i livet som nu är över.
Jag kände mig allmänt seg och nere men nu har det släppt!

Tack vare bloggen känner jag att jag har ett ansvar och försöker pigga upp mig själv.
Tack vare er! :o)

Snart ska jag försöka få upp lite bilder då det var några som tyckte det skulle bli bättre med bilder så man kan följa vikten med bildbevis också :)

Dagens Mat och Träning:

MAT:
Frukost: Två morotsmackor med ost och skinka.
Lunch: lins soppa och en knäckemacka till det.
Mellanmål: Fick bli en persika. Gått med persikor :)
Kvällsmat: Kyckling gryta med ris, vart över från igår.

TRÄNING: Cykling 7 km + 7 km.


Lycka till alla ni neråtviktare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0