Test Test

Nee skojja.. det är ingen test de här :P

Ja du, Dagens vikt var 70,8..
Fortfarande relativt nöjd då jag snart ska åka iväg.
skriver mer om det vid ett senare tillfälle och vart jag ska åka.

Idag har jag knappt gjort någonting.
ringde runt lite samtal imorse men jag har känt mig helt slö och ont i huvudet hela dagen.
Imorgon borde det vara över :)

Just nu sitter jag och skriver i bloggen och tittar på 2 och en halv män..
Det är riktigt roligt!

Nu ska jag gå ta en alvedon.
Vi skrivs mera imorgon.
Jag önskar eder alla en trevlig start på en ny vecka.

ha de gött!


MAT:
Frukost 2 mackor med ost o skinka
Lunch: 2 st korv med bröd.
Kvällsmat: makaroner med korv och köttfärslimpa med färsk potatis och brunsås med lingonsås. "haha allt i en tallrik"
Det såg inte så gott ut, med de var det  ;o)

TRÄNING:Ingenting.

Kommentarer
Postat av: FS

sv: haha vad glad du gör mig :D

hoppas du fortsätter läsa!



kram ♥

2009-07-27 @ 23:00:19
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hittade din blogg idag och har läst igenom den... Skoj att du lyckas gå ner så mycket i vikt, ser fram emot bilderna du ska lägga upp.



Lycka till i framtiden!

2009-07-28 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0