Dagens inlägg.. Jaadu...

Fortfarande 0 Personer som är med och tävlar.
Tråkigt tycker jag. Men det får väl bli så.
Sista dagen är Imorgon. Lördag, Och det är Vikten för Söndagen som är vinst vikten.
Den som skickar in närmaste vikten vinner som sagt och kommer det två på samma vikt så är det den som skickat smset först som vinner.

Skulle Tävlingarna bli mer intressanta om Vinsterna var typ Mp3 spelare, Mobiltelefoner m.m?
Kommentera gärna det så kanske jag kan få ihop några sådana tävlingar också.


Dagens vikt är: 71,7 kg Fortfarande.
Eftersom jag nu inte tränat hårt på ett par dagar så har jag ju fastnat lite på 71,7 kg till 72,0 kg.
Men snart kommer det bli ändring på det med! :)


MAT:
Frukost 1 macka med mjukost skinka och ost!
Lunch: Pasta med wokgryta (Ny måltid)
Kvällsmat: fick det bli lite mjölk med flingor och en macka med mjukost skinka och ost!

TRÄNING: Idag har det blivit Jogging i 2.5 km, snabb sådan, riktigt jobbigt var det :P
Efter det så gick jag till mitt "Gym rum" och tränade lite där.
Allt från att hoppa hopprep till att lyfta vikter till sist och köra i ca 20 min med maskinen thaitrainer med vikter på armarna såklart ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0