jahapp, börjar bli uttjatigt men VIKT REKORD IGEN 5:de Dagen på rad!

haha. Det här är helt sanslöst.
Jag tycker själv inte att jag tränar så mycket men ändå så verkar det ge resultat iallafall.
ända sen jag öppnade bloggen har det gått neråt! HELT FANTASTISKT!

Mitt Nya viktrekord är idag 72.0 Kg!!
Jag har för mig att jag var 16 år sist jag vägde 72 kg.

Det bara rasar.
Dessvärre så tror jag på en kraftig uppgång snart då det endast har gått neråt.
Balansen är inte riktigt bra, det är aldrig possitivt att bara gå ner dag efter dag.
Någon dag upp kan det ju faktiskt bli. men nää inte idag heller. :)

Tack för ert stöd, det värmer otroligt mycket!

MAT:
Frukost: Samma frukost som övriga dagarna
Lunch: Potatis med falukorv och vitsås
Kvällsmat: Stuvade makaroner och köttbullar.

TRÄNING:
2.5 Km spåret i powerwalk.

Dvs idag hade jag 2 kg i vikter på vardera arm och sedan går man och roterar överkroppen höger och vänster och på så sätt får många nya muskler jobba mer än vanligt.

ett plus för powerwalk är att man också kan tänka på att spänna magen hela tiden så efter bara 2.5 km så känner man hur magen arbetat väldigt hårt. Perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0