Jag var på Parken idag..

Dagen vikt var: 72,0 Kg.

Jag har stabilliserat mig mycket här mellan 71 - 72 kg just nu.
Blir det mer än 72 så krävs det stora åtgärder och en heldag enbart för träning.

Idag vart det en sväng förbi parken zoo. åkte lite karuseller och tittade på djuren. det var lejonbråk idag i parken.
och så var det dax för surrikaterna att äta, usch. levande maskar och larver som dom nästan fångade i luften när djurpersonalen kom dit med larverna...

trevlig helg alla mina läsare ;)
och ni övriga också såklart.


MAT:
Frukost: 1 morotsmacka med mjukost och skinka.
Lunch: 2 kanelbullar och 2 koppar kaffe.
Kvällsmat: french hotdog bröd med grillade pommes frites  och käätshup i brödet istället för korv.

TRÄNING: Ingen allls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0