Dagen viktrekord 70,1 kg

Sådär ja 70,1 kg var inte dåligt :)

Viktrekord är det.
och det utan träning dom senaste dagarna.

Matändringen från förut måste verkligen gjort susen.
Innan det här projektet så brukade jag verkligen moffa, vräka, hinka i mig mat så efter varje måltid så satt jag där PROPPMÄT och kände att det nästan var jobbigt att andas!

Nu när jag närmar mig mitt mål 67 kg så känner jag inte att jag behöver samma snabba resultat som innan då jag vägde 82,5 kg. då var det långt till målet, men nu är det inte långt.

Jag lovar att jag ska försöka lägga upp lite bilder.
Jag är riktigt dålig på det, jag har sagt att jag ska göra det flera gånger nu men inte gjort det än.
Ska försöka skynda på processen. :)

Ha de gött gubbar!

MAT:
Frukost 1 macka med ost o skinka
Lunch: risone med kyckling.
Kvällsmat: makaroner med korv och köttfärslimpa med färsk potatis och brunsås med lingonsås OCH ketshup :P "haha allt i en tallrik"
Det såg inte så gott ut, med de var det  ;o)
sista dagen mat, och sista resterna från dagen innan.

TRÄNING:Ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0