Ännu ett nytt rekord! :D

Dagen vikt blev 73,4 kg.
Dvs 100 gram smalare än igår. Jippiiii!!

Igår kväll gick 2.5 km spåret.
Och idag på morgonen så sprang jag 5 km spåret.

Jag kunde aldrig drömma att Jag : ~ ) ska ut o springa.
Innan det här projekten var jag ju en riktigt soffpotatis.
Det var inte någon motion på mig inte.

Nu har jag köpt ett par armvikten (bilder kommer senare ikväll)
Idag när jag sprang 5 km spåret provade jag att använda 1 kg på varje hand.
Imorgon ska jag prova 2 kg på varje hand. Vi får väl la se hur det kommer gå :)
Om jag nu ska ut imorrn.. Det får vi se :)

Sedan jag öppnat bloggen känns det som en till motivering att  fortsätta..
Så du som läser de här får gärna kommentera och göra min dag ännu lyckligare!!
 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men då kommenterar jag väl om du nu vill det;-)

2009-07-03 @ 19:21:18
Postat av: Madde

Det är bra Niklas ! =)

2009-07-04 @ 13:00:53
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0