Sådär Vanligt Blogginlägg igen då

Japp. så är det :P

Hemvikten idag var iallafall 71,3 Kg.
Dvs 71,3 minus 69,9 = 1,4 Kg Upp i Grekland.
Det tycker jag inte allt är mycket med tanke på hur man åt och drack där, hehe.

På kvällarna brukade det bli en fet måltid,

Tex köttsnitzel med ris och champinjionsås på "to xriso pagoni" en väldigt fin restaurang.
och till maten en flaska retzina och sprite.

Sen var det dax att gå ut på barerna.
Då vart det en eller två whiskey cola.
Och den godaste glassen som finns!
Bubblegum smak!
Masticha. Snuskigt god! åt nog ca 10 - 15 kulor under min resa där.
Och sist men inte minst Frappé!
Godaste kaffet som finns. :)
Drack minst 2 - 3 st per dag! Mmmh.


Nu är det så att jag packade in kameran i kameraväskan och ställde den bredvid resväskan..
Tror ni jag fick med mig kameran?
:( Nää. Det fanns ju palmer och i vår lägenhet där nere så är det endast 25 - 30 meter ifrån havet.
Skulle bli superfina bilder, men jaja, får väl ta det nästa år då :P

Sista dagen i Nea plagia så fick jag för mig att vakna kl 07:00 på morgonen och sedan ut och jogga.
Sagt och gjort så gick jag ut och gå-joggade i ca 30 min. Det var bra hett!
Svettigt så det hette duga, MEN som belöning så joggade jag fram till vattnet, tog av mig skorna och hoppade i havet!
Havet var alldeles glasklart så tidigt på morgonen och det var knappt en människa där.
Jag joggade längst strandvägen till slutet av flogita , en by bredvid nea plagia. Därifrån såg man Moudania.. en mycket vacker stad i Halkidikis kuster :)
Det var en så otroligt skön känsla.
Hela kroppen vart sval på en och samma gång, nästan som en blixt rakt igenom. Otroligt skönt!
Rekomenderas att prova en riktigt varm sommardag! spring tills du känner kroppstemeraturen "koka" sen slänger du dig i något hav eller sjö! All smärta och allt det jobbiga vara försvinner under en sekund.

Men nu är det iallafall slut på matvrak och drickande!

Träning i all fart nu :)



 

Och Magnus (inom kommentarerna) som du ser så vart det "lite" lyx för min del ;)
men för din del så gör inte lite lakritsgodis så mycket. var inte för sträng mot dig själv. Då blir allt bara tråkigt och jobbigt :)
Tack för att du följer min blogg utan att äns själv ha en egen. :)



 

Nu måste jag gå lägga mig.
Jag känner mig slut efter resans gång,
vart en mellanlandning i budapest ochså innan man var framme i sverige. Skrivs imorrn igen!

Full Rulle ;)

MAT:
Frukost: 2 mackor med ost och skinka
Lunch: vart ingen. däremot kvällsmat vid 17:00
Kvällsmat: spagetti med köttfärssås. självklar mat efter en vecka i grekland :P


TRÄNING: joggade 5 Km i spåret
OCH sen började lite smått med styrketräning i 1 timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0